21 Kasım 2010 Pazar

Ben Folds Chatroulette'te Komik video



Ben Folds'u tanıyanınız varmı?



Ben Folds Amerikalı şarkıcı söz yazarıdır.Fakat biz onu "Ode To Merton" başlıklı youtube videolarından tanıdık ve kendisi tamamen bir fenomen olmuş durumda şu sıralar.Tabiki hedefinde chatroulette kullanıcıları var ve bu kullanıcılarla yaşadışları komik anları videoya çekiyor ve bu videoları bizlerle paylaşıyor.Tam olarak ben folds'un chatroulette'te yaptığı şey karşısındaki ziyaretçiden birşeyler söylemesini istiyor yada bir şarkı istiyor ve onu kendince yorumluyor.Yada yine aynı uslüb ile karşısındaki kullanıcı hakkında komik şeylerden bahsediyor.Bu komik chatroulette videoları ile sizleri başbaşa bırakıyorum.









Not: kendisinin biografisine ulaşabilmek için resmi web adresine gitmeniz yeterli
Not2: resmi web adresi kısa süre için çevrim dışı olmuş Ben Folds (ingilizce) hakkında Wikipedi'den detaylı bilgi alabilirsiniz